Årsmöte 2021-04-14

virus saklighet 700x330Årets årsmöte kommer att präglas mycket av Covid-19.

Vi i styrelsen ser inte hur vi innan hösten kan hålla ett normalt årsmöte utan därför har vi beslutat att årets årsmöte kommer att hållas digitalt i Zoom.

Onsdagen den 14:e april kl 18.30 hålls årets årsmöte i Zoom.

Att vi håller årsmötet i Zoom innebär att de som vill delta måste anmäla sig till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. senast den 11/4.

De som anmält sig får sedan några dagar innan mötet ett mail från oss där det finns uppgifter så att man kan koppla upp sig.

Veckan innan årsmötet har vi också ett testmöte där de som vill, kan testa att koppla upp sig till så att de vet hur det fungerar. Det som behövs är en dator, platta eller mobil samt att man har installerat respektive app. Det finns inget behov för någon av er att registerera er för ett konto i Zoom. Det finns fördelar att göra det men det är inget krav.

När vi får fram mer information kommer vi att lägga ut det i denna artikel. Det innefattar en enkel bruksanvisning till årsmötet, årsmöteshandlingar, mer info om testmötet, teknisk support mm.

Förändringar pga Covid-19 hösten och vintern 2020

I och med att spridningen av Covid-19 ökar igen i våra trakter och att regionen har beslutat om skärpta råd så har vi beslutat om att Fortsättnings- och DNA-kursen och att Torsdagsöppet skjuts upp till senare tillfälle.

Vi får se när vi kan starta igen men det blir inte innan nyåret.

Vi ses igen snart

Tordagsöppen hösten 2020

8Ådalens släktforskarförening inbjuder till torsdagsöppet på lokalen,
Limstagatan 13 C. 22/10, 12/11 och 3/12, kl. 12 - 15.
Tänk på att hålla avstånd och stanna hemma vid minsta sjukdomssymtom!
Välkomna!

(Inställt) Torsdagsöppet i vår lokal våren 2020

Trots att vi annonserat om torsdagsöppet på lokalen, så har vi beslutat att INTE ha öppet, p.g.a. rådande omständigheter med coronaviruset.

Vi återkommer senare när vi kan fortsätta att ha torsdagsöppet i lokalen.