Bli medlem

Som medlem i Ådalens Släktforskarförening får du två dubbelnummer om året av vår tidning Ådalingen. Där kan du läsa om många intressanta saker som rör främst Ådalen med omnejd. Du får också nyhetsbrev digitalt, dvs till din epost.

Vill du kan du få Ådalingen digitalt istället för att få den i pappersformat. Fördelen är att, förutom att föreningen sparar pengar, så sparar vi på miljön också. Dessutom kan du också få den snabbare.

Från och med 2022 är medlemsavgifterna:

• Medlemsavgift är 200 kr för enskild medlem och 250 kr för familj. Den speciella ungdomsavgiften har tagits bort.
  • Den extra avgiften för Anleda har tagits bort. Alla medlemmar har nu tillgång till Anleda, det ingår i medlemsavgiften. Se mer här.

Sätt in avgiften på vårt Plusgirokonto 21196-1 och glöm inte att ange namn och adress på inbetalningskortet samt att betalningen är för medlemsavgift och vilken typ av medlemsavgift det är.  Ange gärna din epost-adress också samt om du vill ha papperstidning eller vill få den till din epost.

Vi har också Swish och det numret är: 123 218 02 97 eller skanna in denna bild med Swish-appen. Det går att ändra text och belopp i Swish-appen om det behövs. Glöm inte heller här att ange namn och adress.

För adressändring och andra medlemsfrågor, vänd dig till kassören eller ordförande. Adressen finns på denna sida.